BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, April 21, 2010

KEGEMBIRAANKU

Selamat pg Malaysia...!!!!

ketemu lg kita di laman blog nih...bru je balik lps tgk match antara  

BARCA vs INTER MILAN..
.fuhh..match yg sgt sengit tp berjaya diatasi dengan kemenangan yg berpihak pd InTER dgn gol 3-1..
sori IJAM..barca loser this morning...hahah..
pe2 pon aku,gra,ana ngan pja bukan kusyuk sgt tgk..lebih pd pikir bila nk brpisah nti..sob2...kuar dah titisan mutiara,,,ni yg malas nk lyn..=p

btw,,,aku nk cite pasal xtvt mlm td yg sgt best..spt biasa keje aku dok pujuk org yg xmo follow kuar g mana2...hasilnye xyah ckp r..berjaya dgn skali pujuk ja,,hahha,,trcapai gak nk gather semua + si nua a.k.a KOTAK HATI yg join skali bwa girl dia...kwn je sbenarnye..sexy habis wa ckp sama lu der..hahah.


destinasi kami mlm td kt RAWA STEAMBOAT TEBRAU..akhirnye smpai gak semua..smpai je sana hujan renyai2...meja plak penuh..argghh,,,dah le lapo..nasib baek r ade meja kosong....tp nunjauh di hujung dan gelap plak..adeh,,sabo je la nyah..

sesi mkn dan membakar bermula dgn didahului oleh SYIRIN...nah ko amek ketam sepinggan penuh...bende2 lain xyah ckp r...tgk je bdn camtu..mkn mengalah aku,,, hahah...
happy giler masing2 mlm td...jarang kot tgk mereka begitu..haha..tu la SOUL MATE aku...xtau r pas ni cam ne tanpa dorg disisi..pergghhh..ayt xbleh blah...dah pungpang +gelak x ingt dunia..kami balah ke next destinasi...iaitu DANGA BAY,,xde tpt lain dah,,bosan aku..huh..tp part yg sedih kot rasanye ble nua dedicate something yg tunjukkan rasa happy dan terharu dia ble dpt bersama aku dan mereka semua..hahah..sedih pon ade gak time tu..tp cover ...hohoh..

dok pusing2,,smpai le kt destinasi yg dituju...actually aku bawa UNO CARD..pjm mas punye..ape lg duk tgh2 kt laman dpn MARINA tu wat bulatan then main..jerit2 xyah ckp r..keliling pndg ktorg kot..segan xde dah,,,tgh sedap2 main..pak guard dtg plak..dia kata tpt ni nk tutup dah...
ape lg tau2 sendiri r blah cri pot lain nk main uno..decide punye decide..akhirnye menuju ke
K BOX..bukan nk karok ye kt situ sayang...tp nk buka bulatan continue our UNO games yg trgendala td..main la smpai tinggal PAAN ngan TOEN,,,ingtkan ade r yg menang...rupenye seri..hampeh tol dak 2 org tuh..
lokasi terakhir adalah RESTORAN SAFIAH..wat pe kt situ????ape lg tgk BARCA r...hahha...tp kalah gak mcm tgk MAN U dlu...


dah la byk sgt aku merapu pg2 bute nih...byk lg nk cite tp x larat dah..sambung next writing plak...
sampai ketemu kambali...!!!

0 comments: