BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, May 5, 2010

Aku Nak Balik JB!!!!!!!

Selamat Tengah hari semua..!!!

aku dah kt umah hampir 5 hari...tak la lama sgt kan...
tp aku dah mula rasa bosan..xde keje nk buat....internet pon xde..dok la ngadap tv yg xde cite2 best tuh...

aku nak hangout...kwn plak xde..semua jauh2 blake...rindu giler babi dah ngan dorg w/puh tak sampai sbulan berpisah..hoho..ni la aku..klu dah ade kwn yg btol2 aku syg..stp masa aku nk dorg bersama aku je..demand thp dewa dah ko ni..

ape2 pon aku nak balik JOHOR jugak....dah rasa cam serasi je dok sana..haha..maybe sebab dah 3 thn kot dok sana..mcm2 kenangan ade kt sana..ade rumah "mak" kt KULAI..ade kwn2 yg blom abs blajo lg..segala2nye ade dsana lah,,hoho..w/pun kdng2 tu bosan kt UTM tu..

tu je la aku nk ckp..yg paling ptg...aku .B.U.S.A.N......dan nak kwn2 yg ade ngan aku slama 3 thn  ni.....

0 comments: