BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, May 12, 2010

Kembali ke Johor....

Selamat Tengah Malam....

seperti kebiasannya,sebelum tido aku akan tulis sesuatu dalam diari elektronik ni..selagi ade kelapangan..hohoho...=)
pagi nanti aku tepat jam 9.30 pagi,aku akan tinggalkan rumah serta bumi SABAK BERNAM,,untuk kembali menghuni UTM selama lebih kurang 1 bulan setengah..
kali ini perjalanan aku tidak lagi menggunakan khidmat sebuah proton WIRA ..huhu..aku akan menaiki bus LPMS yang dah lama aku tak naik sejak ade wira..boleh la aku membuta sepuas-puasnye dalam bus nanti..kerja biasa yang aku buat kalau naik bus..hopefully dapat single seat..sedap la sikit.!!!
semangat nak balik tu tersangat la tinggi..tapi packing barang satu pon belum..hish..!!!
yang penting my lappy ngan sony mp3 tak akan di lupakan....
ok la ye...time to dreaming plak..hohoh

Gud Nite!!!

0 comments: