BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, January 24, 2011

BAD DAY+ BAD STORY...

Hi...

Hari yang tidak baik bagi aku arini...antaranya ialah=(

1.pagi-pagi lagi adik aku dah kena marah dengan aku sebab kejut aku tido..aku marah dia sebab aku bru je tido pukul 5.30 pagi tadi..then dia kejut aku kul 6.20 pagi..alarm phone aku pon belum bunyi lagi..sabar-sabar la..tahu la aku nak bangun nanti..aisshhh...tak pasal-pasal hanset aku jadi mangsa sebab aku baling kat dia...aku bangun then siap-siap terus anta dia pergi sekolah... sepatah haram pun tak cakap masa on the way anta dia tadi....

2.lepas kejadian di atas..aku terus pergi office..sampai lambat sikit.saje je drive kereta lambat-lambat..
bila supervisor a.k.a Janet dah sampai,akak depan aku a.k.a kak miza pergi mention pulak pasal ke naik office Risk Management..aigoo..aku dah la dalam delima nak naik ke tidak...at last aku naik jugak la lepas mereka kata staff yang MC tu bakal masuk kerja bulan 2..supervisor aku bawa jumpe boss dekat atas then introduce dekat staff..actually ade seorg je kat situ, En Khairul..yang sorang lagi masuk petang..3 org je staff dia,,

3.lepas je kak miza mention about risk management,my kindly Janet..(memang sangat baik) mention pulak pasal interview dengan Water System...ni lagi satu hal..aju dah la nervous kalau bab-bab interview.tapi buat-buat cool je. nak dipendekkan cerita, masa aku nak pergi kat carpark..pintu kereta tak boleh buka pulak.aishh..hari ini pulak dia buat hal..ketuk punye ketuk tak boleh plak..apa lagi..masuk office semula minta bantuan mereka. nasib ada insan yang pandai. beliau ialah Pn Kamariah a.k.a Ibu.. Ibu tolong tengokkan,.dia suruh pakai kereta dia tp manual..sorry to say aku x tak boleh bawa manual...finally dapat buka then jumpa suis alarm..so sekarang kereta aku tak ada alarm..kena pakai kunci...=(

4.cerita pasal interview tak habis lagi ni..dah settle pasal kereta tadi terus pecut pergi Water System..sampai je sana kena tunggu kejap then kena fill up the form..dah siap kena tunggu lagi sampai la staff panggil..interviewr aku ade 2 orang, chinesse, sorang Mei sorang lagi Shirley..masuk je bilik meeting terus rasa nervous dengan takut..first dia suruh ceritakan sikit tentang diri.masa tu aku terus tergagap-gagap sampai ke sudah...aku tengok muka si shirley tu dah kerut-kerut dengar aku cakap..terus aku rasa tak akan dapat punye kerja ni..oppss lupa nak cakap position ni adalah HR ASSISTANT......tapi tak ape la kalau tak dapat bukan rezeki aku...=(

*dekat atas tu semua masalah yang aku dapat bermula dari subuh tadi sampai la waktu lunch,,,aku tak tahu nak cerita dekat sape..kalau dulu ade GEE kat umah..boleh la ngadu kat dia...tapi sekarang...errrmmmmm

*okey la..sampai sini je masalah aku tuk arini..hopefully petang tak beri sebarang masalah dekat aku ye...
   ADIOSSSS....!!!!!!!!!!!!!!
  

0 comments: