BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, February 25, 2011

Teringat sesi luahan perasaan masa kat UTM

Hohoiii....

Hari ni aku rasa tak perlu datang pejabat pon tak apa. WHY???..sebab aku bukan ade kerja pon. duduk melangut je dari pagi smpai la sekarang, nak balik kerja pon. nasib la aku ade bawa buku WORD SEARCH..naik pening aku nak cari perkataan. bosan main tu aku mesej kawan aku. mesej punye mesej teringat pulak kawan-kawan lelaki masa kat universiti dulu.

kenapa aku ingat dorang?? sebab dorang telah menangis dihadapan para jelitawan pada suatu malam. aku ngan kawan-kawan ade buat satu sesi meluahkan segala perasaan tidak puas hati atau apa-apa saja selama 3 tahun berkawan. kalau jelitawan ni tak payah cakap la, memang ngangis..tapi ade sorang tu yang hati kental tak nangis langsung..itu adalah AKU....semua pelik..hahaha

ok berbalik pada tajuk kat atas, lelaki ni bila menangis dorang akan luahkan segala yang terbuku dalam hati dan sanubari dorang. masa ni la kita dapat tahu ape yang tersirat dan yang tersurat. sedih aku bila dengar dorang meluahkan perasaan. bila dah menangis, tak boleh nak cakap..tersedu-sedu. aku yang hati kering ni tergelak la seketika..tapi kena marah la pulak..

sesi ni aku buat 2 kali sebab ade dua geng..well popular katakan..hhahaa..tak ade la..group GEDEGANG ialah group aku untuk bersuka ria dan paling rapat, dorang macam adik beradik..dan satu lagi group tak ade nama pulak, group untuk aku belajar dan kadang-kadang bersuka ria. tapi lebih pada belajar la..

aiisshhh...kenapa la aku boleh teringat balik, bende ni buat aku sedih la..dah la tak nak tulis lagi..
oh man, times up..balik..balik...


...CauCinCau...

0 comments: